Sposoby i koszty wysyłki

Sposoby i koszty wysyłki

 

    Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.

Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty w siedzibie firmy
Mościska ul. Bakaliowa 26 w godzinach pon-pt. 09-16.

   Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres  email: 

  • dane do wysyłki,
  • wybór płatności (pobranie, przelew, płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym),
  • wybór kuriera (paczkoamty inpost ze wskazaniem nr paczkomatu; DPD; DHL)

Koszty dostawy

       a)        za pobraniem, przesyłki kurierskie:

- dla wartości zamówienia od 100 zł brutto - 5 zł

- dla wartości zamówienia do 100 zł brutto - 17 zł

       b)        przedpłata na konto, przesyłki kurierskie:

- dla wartości zamówienia od 100 zł brutto - 0 zł

- dla wartości zamówienia do 100 zł brutto - 12 zł

       c)        przedpłata na konto, przesyłki paczkomat Inpost:

- dla wartości zamówienia od 100 zł brutto - 0 zł

- dla wartości zamówienia do 100 zł brutto - 9 zł

  • telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,
  • ewentualne żądanie faktury VAT wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiona imienna faktra VAT).

UWAGA: poszczególne oferty mogą zawierać dodatkowe warunki ustalane indywidualnie np. rozmiar, kolor.
 

   Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie

7  dni dokonać przelewu na dane:

Erpatech Beata Praga

BNPPARIBAS  06 1750 0009 0000 0000 0092 6531

w tytule płatności należy podać nr pro formy

   Każdy towar staramy się wysłać w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki.

   Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad.

   Aktualizacje stanów magazynowych w sklepie internetowym są dokonywane minimum raz dziennie. W przypadku złożenia zamówienia na towar który został sprzedany wcześniej w sklepie stacjonarnym, klient zostanie o tym powiadomiony w przeciągu 12 godzin.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, serdecznie zapraszamy do kontaktu mailem:

365pro@365pro.pl

lub telefonicznie:

22 300 10 91